İSTANBUL TAHMİNLERİM - 24 HAZİRAN
İlk koşuda çok net bir banko adayım var, koşudaki favori MR HERMES'in yarıştan çıkmasıyla daha da içime sindi diyebilirim, bu isim yetenekli aprantisi idaresinde yarışacak olan 6 SÜPER HAN..
Yanına yazmayı düşündüğüm rakiplerden sentetik pistte koşmuş tek at kendisi. Hatta iki tanesi ters pistten geliyor.. Muhtemelen CHECO numarayı alacaktır.
SÜPER HAN iki yarışında da beklenti olan ama pek varlık gösteremeyen isimdi, son yarışında ise kendisini gösterdi. Gözlükle mi kendini buldu derken ilgilileri bununla alakası olduğunu düşünmemiş olacaklar ki gözlük yine çıkmış. Önlerde kolay giden safkan gözlükle biraz gerilerde kalmıştı, belki bunu istemediler bilmiyorum. Ya da başka sıkıntısını hallettiler ve iyi koşmasını buna bağladılar.
Mesafe olarak problemi yok, rakipleri dişine göre, pisti deneyimlemiş olmasının avantajı büyük ve yetenekli aprantisiyle kilo indiriminden yararlanacak. Rolanti tempoda gidecek bu yarışı geride de takip edeceğini sanmıyorum, E.Cankılıç 3.4.lükte gider ve bence SÜPER HAN bunları geçer, bankomdur..
İkinci koşuda 2 ŞAFAKATEŞ ’in hakkını teslim etmeliyim, kötü tek bir yarışı yok. Son yarışında ANGEL ON THE WING ile tek at gibi gidince erkenden enseye bastı. Önceki yarışında HERMES’le gitmesine rağmen sentetikte süper koşmuştu, sonra da BİZON’a kaybetti. Sıkleti ağır ama önde rahat kalacak, gelene geçene direnebilir. Tek soru işareti kabaran pist.. Bu dezavntaj da olabilir avantaj da.
4 THE CHOSEN çok uzun sprint yapabiliyor, evet son yarışında tempo yardım etti ama burada da ŞAFAKATEŞ’e önde takılan at olursa mücadele uzun süreceği için THE CHOSEN yine hepsini avlayabilir.
5 GHOST OF NIGHT uygun bir grubu geride bıraktı ama bu atın önceki uzun sentetiği de güzeldi, TERCAL çıktı bugün de iyi yarış yaptı. Bomboş sıkletiyle kabaran pistte sıkletinin avantajını kullanabilir.
3 ENTERPRISING ROCK çok güzel yarışlar kazandı, sonuçta NART’ı geçti.. Bugün eğer ŞAFAKATEŞ’i kontrolü altına alıp atladıktan sonra geriden geleceklere de direnirse çok daha iyi yerlerde izleyeceğiz demektir.
Daha sonra ise Abiş faktörüyle 1 DONE THIS ve anne kardeşleri bu pistte ve kumda başarılı 6 ARNO RABEL diyeceğim.
Üçüncü koşuda 1 numaralı STARŞAH favorim.. Yarışta iki atın b planı yok gibi gözüküyor, bunlar ASLANLI OVA ve GÜMÜŞ SU.. Hatta bu kez HAYDİ SEVDA da sert başlayabilir, 800-600 arası dışarıdan PAPETTİ bile hızlandırabilir.
Ben Urfa’da gerilerde kalmasına rağmen düzlükte bir anda ara kapatan STARŞAH’ın yaırşlarını çok beğendim, favorim.
Ancak 2 ASLANLI OVA’yı karşıma alamayacağım. Kumda gözlüğü de alınca kendini buldu. 59 kg ve GÜMÜŞ SU tehdidi var ama ben gücüne inanıyorum. Hele de GÜMÜŞ'e bırakmayıp en baştan kendisi alırsa bitirir.
Eğer iş sprinte kalır ve STARŞAH da beklediğim yarışı yapmazsa bu kez geriden etkili gelecek isim 6 BALBEYİM olur.. Kolay ara kapatan bir isim ve Kocakaya’nın ısrarı sürüyor.
Çok daha geniş oynayacaklar enteresan bir gücü olan 5 PAPETTİ’yi değerlendirebilirler..
Ancak burada açıkçası şüphelerim var, ya çok iyi analiz ettim ve 1-2 dışına çıkmayacak ya da yatacağımı hissediyorum.
O yüzden HAYDİ SEVDA ve hatta GÜMÜŞSU'ya yer açıp kapatmalık bir koşu normalde..
1.ALTILI GENİŞ ŞABLONUM:
1.AYAK: 6
2.AYAK: 2,4,5,3,1,6
3.AYAK: 1,2,6,5
4.AYAK: 6,2,4,8,3,1
5.AYAK: 9,5,3,12,11,6
6.AYAK: 2,8,5,1
1.ALTILI ŞABLONUM:
1.AYAK: 6
2.AYAK: 2,4,5,3
3.AYAK: 1,2,,6,5
4.AYAK: 6,2,4,8
5.AYAK: 9,5,3,12,11
6.AYAK: 2,8,5,1
İlk ayakta favorim 6 PLATFORM..
Önceki sentetik yarışında JAFAR önde rahat kalmıştı, dışarı rahat çıkışı ve 2.liği kurtarması değerliydi. RÜZGARDAHAN sonra gitti kazandı.
Rolanti olacak bu yarışta Abiş bence diğerlerine göre sıklet avantajı da varken geri beklemez ve 2.3.lüğe sokulur, eğer İTAATSİZ direnç gösteremezse bu yarışı PLATFORM kazanabilir.
Son yarışında İSYAN ve AZİMLİ arkasında güzel bir 3.lük elde eden 4 ERSANŞAH’a Kocakaya atlamış, ben son yarışına göre burada mutlaka yazmak gerektğine inanıyorum.
Sentetik pistte çok iyi bir kazanma yüzdesi bulunan 2 ACUNTAY da ihmale gelmez.
Aradan gelse de kolay temposuyla bir yere kadar tuta tuta gelecek olan 8 FIŞ FIŞ da yazmalıyız.
AKBELHAN ve İTAATSİZ'i de yazmak istiyorum, biri kazanma anlamında kısıtlı, diğerinin ise ilk düz pisti olacak ama bunları da yazınca rahat yarış izleniyor.
İkinci ayakta hala maiden bir isim olduğunun farkındayım ama WAITING A SUNYDAY ’den artık bir patlama bekliyorum. Hışman’la olan yarışı harikaydı. Kocaeli’de tek yazdım, bence kısa düzlükten olumsuz etkilendi. Son çiminde bile gayretliydi. Geçtiğimiz haftalarda deklare olduğu bir yarıştan genel durum bozukluğu raporuyla çıkmış, soru işaretim bu..
Ancak Hışman’ın binmesi, çok müsait bir sıkletle yarışacak olması bu ata kalem kırmayı ciddi ciddi düşündürdü. Tempo olmadığı için son anda vazgeçtim ancak çok net favorimdir.
5 GOOSEBUMBS nefes mi yaptı yoksa uzun mu geldi.. Orijine bakınca MASTERPIECE ile kardeş. Yapması lazım. Ara dönüşü ikinci yarışında, hele de en baştan liderlik alırsa çok koşar, hatta liderlik alırsa bence kazanır.
3 VICTORY LANE net limitli bir at ama burada kaçak bir at yok, Abiş bu sıkletle bence hamlesini yapar ve GOOSEBUMS ısrarcı olmazsa önde rahat kalır ve kısaltarak, kabaran pistte sprint gelmemesinden istifadeyle sonuca gidebilir.
11 CLARISSA maiden kazandı ama kazaış şekli güzeldi, son yarış ölçü değil. Uzun sentetikte, öne yakın giderek ayakta kalabilir.
12 SARILAR KIZI da çimdeki yarışları ölçü değil, son sentetik 4.lüğüne göre buradaki bazı atlara geçilmemeli.
Daha geniş oynayacaklar için BLACK RUBY sigortam..
Üçüncü ayakta çok yükseldiğim bir isim var, 2 BLACK PABLO..
Bir defa yarışta tempo var, önde STAR BLOOD numarayı bırakmayacak, MR CİNO da bence ona dahil olacak. MAMBA FOREVER ve SELLY SON da 3.4.lükte pozisyon alırlar, ben tempoların en baştan itibaren yüksek olacağını ve git gide de yükseleceğini düşünüyorum.
BLACK PABLO genel olarak start problemi olan bir at farkındayım ve ciddi de risk teşkil ediyor ama bu at bugün 2 boydan fazla kalmaz, yaramazlık da yapmazsa bence diğerlerine göre daha uzun sprint avantajıyla kazanan olur...
Ahmet'le 1'de 1'i olduğunu ve bu yarışta Ahmet'in özellikle kendisine binmek istediğinin altını çizeyim.
Şayet MR CINO'yu 2.likte gitmeye razı ederse önde müthiş bir direnç gösterecek olan STAR BLOOD en ciddi rakip olurken, geriden etkili gelebilecek diğer isimler de KING RÜZGAR ve MAKE A FIRE'dir.
Burada aklımda kalan at DIAMOND BROTHERS oldu..
Dördüncü ayakta KNOW WORTH tarafındayım.. Bu at % 100'üne ulaştı mı tek soru işaretim bu.. Eğer ulaştıysa bu gidişatta bence geçiilmez.
Son yarışında önde ANOTHER MOMENT ile tek at gibi giden safkan nefes kondisyon eksiğini gidermiş olmalı, Kocakaya beğenmese, sonraki yarış için ışık almasa bence binmezdi.
Hem süratli hem de yanına gelindiğinde tazeleyebiliyor, 54 kg sıklet de taşıyacakken harika bir banko adayıdır.
Öncelikli rakibi ekibin çok inandığı BROTHER LOVIE olurken, koşuda tempo olursa GIRALAMO ve değişik bir yarış kazanan ZİMBATRON devreye girebilecek diğer isimler.
MERCIER'i de yazana hiçbir itirazım olmaz, program zor ve bir yerlerden at çalmak durumundayız.. Burada sadece AZP'nın şansı yok.
Beşinci ayakta 4 CRACKAJACK bankom olacak.. Kabaran pistte bunun gibi uzun aksiyonlu atlar avantajlılar. Kısa sprint ara kapatma bu pistte işe yaramıyor, hele de uzunda..
CRACJACK son yarışında dkkat ettiyseniz tekrar tazeledi. Bu atın dayanıklılığına bayılıyorum. Bence uzunda sorun yaşamaz. Önüne de XERINA gibi bir atı alıp en fazla 2-3 gider, hatta belki XERINA'ya bırakmaz..
Dülükte evet zıplar gibi aksiyonlarıyla acaba kaybetti mi dedirtir ama mücadeleden bir şekilde galip ayrılır diyor ve bu safkanı sizlere günün bankosu olarak öneriyorum.
Son ayakta ise çok önde tuttuğum bir at var, bu isim TUNA ADAM.. Önde ALPAYMAN - AKSOYLUCAN gibi isimleri dikkate almıyorum. İLKUTHAN da geçen kaçıp yarıştan çıkmıştı. TUNA ADAM’ın ikidir sert tempolara çıkıp sonlara da kolay geldiği yarışlar değerli. Burada sıyrılacağı isimler Ankara’daki gibi sert atlar olmayacak.
Safkan idman da yapmış, satış koşularına alışkın. Düzlüğe kolay gelecek olan TUNA ADAM bir anda 2-3 boy avans alarak çıkarsa 400’e oradan durmaması lazım.
İlk 3'ü 2.53, sağlam görmekteyim.
Rakip olarak db takısını yadırgadığı için geç çıkan 1 ALMUTANABİY, son yarışında çok erken yürüyen, Kocakaya'nın devam ettiği GENÇYÜREK, potansiyel olarak hepsinden fazla olan TARLABAŞI , sentetikte güzel bir yarış koşan YETİM AMCA ve toparlanma aşamasındaki OĞUL FATİH diğer şanslılar..
Ancak burası çok zor yarış, SALAHİYET - THOTH ve hatta SERDENİZ ve İLKUTHAN'ın dahi şansları var.
Ben altı isimle risk alacağım..
2.ALTILI GENİŞ ŞABLONUM:
1.AYAK: 6,2,4,8,3,1
2.AYAK: 9,5,3,12,11,6
3.AYAK: 2,8,5,1
4.AYAK: 6,3,2,5
5.AYAK: 4
6.AYAK: 8,,1,2,4,5,7
2.ALTILI ŞABLONUM:
1.AYAK: 6,2,4,8
2.AYAK: 9,5,3
3.AYAK: 2,8,5,1
4.AYAK: 6,3,2,5
5.AYAK: 4
6.AYAK: 8,,1,2,4,5,7


şükrü s*** - 24 Haz 2026, 22:45
Tebrikler. Dünkü Kocaeli 1 ci altlı sayende birkac at ilave ederek. Bugünde İst 2 ci altiliya ise çok iyi yorumların sayesinde aldık. Teşekkürler.
Faruk k*** - 24 Haz 2026, 22:21
Bugün sabit kombinede büyük zarar ettiler,tek başına ordusun Berkay kardeşim.
Osman B*** - 24 Haz 2026, 22:14
Tebrkler kral
Hayri S*** t*** - 24 Haz 2026, 21:42
Seviliyorsun, mükemmelsin, Allah nazarlardan saklasın seni kardeşim....
Okan a*** - 24 Haz 2026, 19:45
Tebrikler eyvallah
Fırat Ç*** - 24 Haz 2026, 18:53
WAITING A SUNYDAY 6,50 BLACK PABLO.. 8,50 TUNA ADAM 6,50 Sabıt kombine 200 TL 71 800 Bana nasip oldu altılı iki onlar saymıyorum iyilik varsın kral adam 👑Berkay kurt 👑 Yorumlari takip edin dostları deneyin böyle oyunlar 200 TL birşey değil bir paket sigara parası
Ethem H*** - 24 Haz 2026, 18:43
Emeğine sağlık Berkaycım. Maşallah 🧿 Daim olsun.
Soner G*** - 24 Haz 2026, 18:42
Emeğine eline yüreğine sağlık başarıların daim olsun seni seviyoruz Berkay Kurt
B.Mustafa Ö*** - 24 Haz 2026, 18:31
Tebrik ederim kardeşim emeğine sağlık
Mehmet A*** - 24 Haz 2026, 18:27
Teşekkürler emegine saglik
Cemal T*** - 24 Haz 2026, 18:24
Bu tahminciliğin nirvanası ..! 4 yü misli kaldırdım.. 5 li altılı bile msliymiş bu yorumlara göre.. Emeğine sağlık..
Ahmet U*** - 24 Haz 2026, 18:22
Tebrikler bravoo
Gürkan Ş*** - 24 Haz 2026, 18:20
Tebrikler
Zafer T*** - 24 Haz 2026, 18:19
Misli tutulabilecek tahminler verdin. Emeğine sağlık
Tuna k*** - 24 Haz 2026, 18:18
Allah tuttuğunu altın etsin sayende günü 380 bin le kapattık
Ertunç f*** - 24 Haz 2026, 18:17
İsabetli tahminlerin için teşekkürler bugün altiliyi yine yakaladık eline emeğine sağlık berkaybey
Fırat Ç*** - 24 Haz 2026, 18:17
Helal sana kral adam bu İlk değil son da olmaz başarıların dayım olsun 🙏
Tuna k*** - 24 Haz 2026, 18:14
Kardeşim tebrik ediyorum sayende 3 tane tekle 7li iki altılıyıda aldım teşekkür ediyorum kim nederse desin bu camiada teksin
Yavuz - 24 Haz 2026, 18:11
Ben 10 senedir bazi yorumculara yane sitelere üyü yim ilk defa berkay beye üyü oldum gerçek ten halal olsun sen var ol berkay bey maşallah demekki şimdiye kadar boş oynamışız sen var ol berkay bey iyi ki varsın
Mehmet İ*** - 24 Haz 2026, 18:10
Tebrikler Berkay bey. Başarılarınız daim olsun.
Adil A*** - 24 Haz 2026, 18:07
2nci altılı yorumunda. 4 tane 1nci at 1 tane 2nci at 1 tane 4ncü at Teşekkürler Berkay'ım.. Eline, yüreğine, emeğine sağlık..
Engin A*** - 24 Haz 2026, 18:06
Tebrikler üstad sayende ufak bir kupon ile bulduk.Emeklerine sağlık teşekkürler..
Serhun Ö*** - 24 Haz 2026, 18:06
Tebrikler Berkay bey çok güzel kurgu emeğinize sağlık
Faruk k*** - 24 Haz 2026, 18:06
Tarihe geçecek tahminler,gerçekten helal olsun sana
Hasan E*** - 24 Haz 2026, 18:05
Tebrik ederim , emeğinize sağlık , daim olsun
Tuncay T*** - 24 Haz 2026, 18:04
Tebrikler kardeşim, kolay gelsin.
Metin Y*** - 24 Haz 2026, 17:51
Marifet iltifata tabidir derler.Hergun hergün bu nasıl bir motivasyon kardeşim
Faruk k*** - 24 Haz 2026, 17:45
İkinci içerde sayende,teşekkür ederim Berkay kardeşim şapka çıkarıyorum bu tahminlere
Aydın P*** - 24 Haz 2026, 17:41
Sayende son ayağa kadar geldik büyuk usta 8 de gelirse bu altılı tamam olacak inşaallah.
Adil A*** - 24 Haz 2026, 17:38
Nasıl bir adamsın? (Bu yorum 2nci altılı 5nci ayak koşulduktan sonra yazılmıştır) Düzlükte tek verdiğin 4 no gerçekten de bir "ha de be yarışı kaybetti " dedirtti.. sonra yorumundaki gibi zıplaya zıplaya 1nci oldu.. Bu yazdığın ilk kez olmuyor,, sen bizlere yarış koşmadan, yarışı yaşatıyordun zaten... Tesekkürler, emegine, yüreğine sağlık.. Son ayaga kadar geldik, yazdıgımız gibi gelsin... Tüm uyelerinize bol şanslar.
Serhun Ö*** - 24 Haz 2026, 18:20
Türkiye de yarışı ondan daha iyi okuyan başka kimse yok.jokey olsam üye olurum yorumlara göre at koşarım diye daha önce de yazmıştım. dikkat ederseniz tutmayan oyunların çok büyük bölümünde yorum dışı koştukları için kazanamıyorlar :)
ertan a*** - 24 Haz 2026, 17:36
Harika yorumlar, siz kendinizi bilirsin. Emeğinize sağlık... Hiç ironi yok...
Tuna s*** - 24 Haz 2026, 17:35
Yükseldiklerini teklesek misli kaldırıcaz :)
ismet t*** - 24 Haz 2026, 16:35
kardeşim helalin var tek rakibin kendinsin seni seviyoruz güzel insan
Faruk k*** - 24 Haz 2026, 16:34
Mükemmel tahminlere yazık oldu,emeğine sağlık berkay