İSTANBUL TAHMİNLERİM - 21 HAZİRAN
İlk altılının ilk koşusunda bir bankom var, sentetik yarışını beğenmesem de iki çim yarışında da boş bir maiden atı olmadığını kanıtlayan tay bugün oldukça uygun grupta yarışacak, tabii ki 1 ABİMSİN 'den bahsediyorum.
Eğer Akın tempo olmayacağının bilincinden olup atından erken ister ve en kötü 2.3.lükte giderse diğerlerine göre sprinti daha uzun olduğundan kazanmasını bekliyorum, ilk bankomdur.
Geniş oynayacaklar için yanına tek rakip önereceğim o da 2 ALPLİ..
Liderlik alamayınca eksik koşan ve sertlik yapan safkan bugün Hışman Çizik'in kaldırıp öne atmasıyla çimde ABİMSİN'e zorlu anlar yaşatabileceğini öngördüğüm tek at konumunda.
ABİMSİN'i burada geriden bir sprint geçemez, ancak ve ancak önde konumlanan bir at direnebilir, o da en fazla ALPLİ olabilir.
İkinci koşuda DANCING KING'i aslına bakarsanız son yarışına göre tek yazmamız gerek.. Çok güzel bir 3.lük elde etti. Bu grup fazlasıyla uygun olduğu gibi mesafe yönünden de bence sıkıntı yaşamaz. Koşuda tempo da oluşursa sonlarda güçlü gelir.
Beklediğim yarışı yapamazsa 1'den 6'ya kadar her atın şansı olduğundan kapatıyorum.
Üçüncü koşuda BELLEZA ile uğraşmaya gerek yok.. İki tane de ahırdaşı var, herhalde KING CEMİL'e buyur kazan demezler.
Kaldı ki BELLEZA kendi işini kendi de görebilecek kabiliyette bir tay. Kocakaya ile de çok yakıştılar, kolay kazanması gerek.
Dördüncü koşuda BALLIBİKE tarafındayım.. Bu atın Adana'da koştuğu rakiplerin buradakilerden daha sınıf olduğunu düşünmekteyim. İnatçı ve uzun sprint kabiliyeti olduğu için 1.ya da 2.olmasını bekliyorum.
Beklediğim yarışı yapmazsa rakipleri sırasıyla şablonumda..
1.ALTILI GENİŞ ŞABLONUM:
1.AYAK: 1,2
2.AYAK: 5,3,4,1,6,2
3.AYAK: 1
4.AYAK: 9,2,11,8,6,10,3
5.AYAK: 2,3,10,5,8,11,4
6.AYAK: 6,7,10,3,8
1.ALTILI ŞABLONUM:
1.AYAK: 1
2.AYAK: 5,3,4,1,6,2
3.AYAK: 1
4.AYAK: 9,2,11,8,6,10,3
5.AYAK: 2,3,10,5,8
6.AYAK: 6,7,10,3,8
****************************************
İlk ayakta 2 KILIÇ İBO startla beraber liderliği alırsa müthiş direnciyle kazanan olabilir, favorim.
3 SURUÇLU MEMO starttan düzgün çıkarsa sonlarda en kuvvetli gelecek atlardan biri.
10 ALTIN SAAD son metreleri bu grupta en güçlü isim, kilo da azalıyor.
5 FERMANDER'i son yarışında Nevzat çok geri bekletti, atın sağlığı iyi, bugün farklı koşacaktır.
8 GÜRCEYHUN'un harika formu devam ediyor, saklana saklana gelecektir.
11 KRAL YAZICI karakter olarak biraz zayıf ama iyi koşuyor, 2.3.4.olabilecek atlardan.
4 KASAP ENDER de geçen sefer bitik atları geçti ama arap atı kazanınca moralleniyor.
TOLSTOY'u neden yazmadığımı soracak olursanız bence mesafe uzun..
İkinci ayakta 6 SIRIUS VEGA için şöyle bir düşüncem var, 1400 olsaydı 1 ya da 1,5 boyla kazanıyordu, 1600 olsa en az 3 boy bekliyordum..
Bu atın şu anki sağlığı muhteşem, % 100'üne ulaşmış durumda ve iş sprinte kaldığında düzgün aksiyonlarla gelip son verebiliyor.
Ancak buradaki soru işareti 1300 olması, hadi der demez kalkabilen bir at değil, Ahmet de oyalanır veya kapanırsa yetiştiremezse diye çekindim, yoksa bu at bu gruptan fersah fersah üstün..
En ciddi rakipleri geçen sefer eksik işlerle kendini gösteren ve İstanbul'u da iyi olan ARIZONA RIVER, uzun zamandır kazanamasa da son yarışına göre SIRIUS VEGA kadar şanslı FILIS VENTUS, kısaları daha iyi olan THE WITCHER ve fena hazırlanmayan AIBHLIN AGAIN şeklinde..
Üçüncü ayakta iki atla risk alacağım, bunlardan da biraz daha önde tuttuğum 11 İLLE DE DORU..
Uzun aradan sonra harika döndü, kazanış şekliyle ben daha kazanmaya devam ederim der gibiydi.
Bugün bu yarış çimde olsa yanına at yazma ihtimalim hiç yoktu. Sentetiği de iyidir ama çimde bambaşka aksiyonlar diziyor. Dinçlik falan da dinleyen bir at değil, kazanması gerek.
Ancak burada ihmal edemediğim bir isim oldu o da 3 IRMAK SU..
Sentetik pist bu dönemlerde kabarıyor biliyorsunuz, kaba kumcular daha şanslı oluyor. Burada da kum olarak en şanslı at IRMAK SU..
Bu yüzden 11,3 , 3-11 geçiyorum.
Dördüncü ayakta MAGIC WEAPON tarafındayım..
Tempo oluşacağını bilsem ya da mesafe 1600 olsa bu da tek.. Son yarışı bence sert grupta 1200'e rağmen çok iyi.
Yetiştirebilirse bu atın hücumuna dayanamazlar.
En ciddi rakipleri daha alt gruptan geldiğinin bilincinde olsam da TURKISH PUNCH, temposuzluktan istifade edebilecek INEVITABLE ve aradan gelse de büyük kalite THE KING SIAYER..
Beşinci ayakta GÜRGÖKBEY için inanılmaz uygun grup ve mesafe..
Bu atın uzunları eksik, buna rağmen uzunda bile kazandı.
İyi çıkarsa önü de kolay yakalayabilen bir at olduğu için 1600'de ERDEK'i de ekarte etmiş oluyor.
Tabi ERDEK'i yakalayacağım diye sprinti çok uzayabilir de..
Bu durumda SEMENDHAN ve FİKRET ABİ şanslı olurlar.
GÜRGÖK kötü çıkar ve hepsi gereğinden fazla beklerse de ERDEK uyutabilir.
KIRKLAR DAĞI da benim karakterine bayıldığım bir at.
Son ayakta ise bankom 1 AKSA ASLANI..
AFRİKAANDER'lerin şovu devam ediyor, çok inatçılar..
AKSA da Bursa'da ALAMAÇ gibi bir atla bir süre mücadele etmiş ve başarılı bir 2.lik elde etmiş tay..
Bugünkü rakipleri bence dişine göre, önün arkasında güzel de bir yerde konumlanarak NİSAM'ı yakalayıp geriden de ERÇETİN'e direnmesini bekliyorum, ikinci altılıda riski bu isimle aldım.
Geniş oynayacaklar için rakipleri ERÇETİN ve NİSAM'dır..
2.ALTILI GENİŞ ŞABLONUM:
1.AYAK: 2,3,10,5,8
2.AYAK: 6,7,10,3,8
3.AYAK: 11,3
4.AYAK: 4,9,2,8
5.AYAK: 3,4,2,5,6
6.AYAK: 1,3,12
2.ALTILI ŞABLONUM:
1.AYAK: 2,3,10,5,8,11
2.AYAK: 6,7,10,3,8
3.AYAK: 11,3
4.AYAK: 4,9,2,8
5.AYAK: 3,4,2,5,6
6.AYAK: 1
Not: İkinci altılı geniş oyun teksiz olunca ilk ayaktan KRAL YAZICI'yı eledim.
Son ayak tekli kupona ise bütçe rahatladığı için ilave ettim. Hatta dileyen KASAP ENDER de ilave edebilir ama çok da tuttuğumu söyleyemem..


Enes P*** - 21 Haz 2026, 17:18
Sitedeki arkadaşların babalar günü kutlu olsun.
Serhun Ö*** - 21 Haz 2026, 16:58
Başta Berkay bey sizin ve gruptaki tüm babaların babalar günü kutlu
Ayhan O*** - 21 Haz 2026, 14:38
Senin ve tüm evladı olan üyelerin babalar gününü kutluyorum Allah'a evlatlarımıza sağlık sıhhat versin.
ÖZGÜR I*** A*** - 21 Haz 2026, 13:33
Nefret geldi istanbulda arap maiden yarişlarından , bir kere plase gelse gam yemicem , gelen ata bak ya , bu at nasil geçer 1 9 ve 2 yi anlamiş degilim.
Adil A*** - 21 Haz 2026, 13:14
Berkay bey,, "ba,, ba,, ba" demeye başladı mı ufaklık,, yakındadır, merak etme... Gülerken ağlayacaksın daha ne sözcükler duyarken... Sizin, tüm üyelerinizin, dünyanın BABALAR GÜNÜ kutlu olsun..
Furkan ö*** - 21 Haz 2026, 13:09
İnşallah düzgün biri biner hişman binmez ise aksa aslanına