İZMİR TAHMİNLERİM - 21 HAZİRAN

İZMİR TAHMİNLERİM - 21 HAZİRAN


İzmir altılısı bence çok para verebilir, ilk altılı dahil..

Ben kurgumu çok ters bir isme kurduğum gibi bazı ayakta favorileri de pek tutmadığımı söyleyebilirim.




İlk koşu çok zor bir koşu..

Gidişat olarak kaçacak at 1-0 önde başlar, BERRUNAZ ve ÇİLDUTAY 'dan hamle gelebilir, onları başa aldım.

KRAL KARACA'yı ilk yarışında tutuyordum iyi koşmadı ama bence potansiyel var.

ULU CİHAN son yarış performansına göre burada çok olur.

KONÇİÇEK kumda soru işareti, TATÜTA da hep söyleniyor ama yarış yapmıyor..

2-3-8-11 zorlarsak geçebiliriz ama ben altı at yazdım.




İkinci koşuda da ters pisti yadırgamazsa ben EGALİTE' nin hiç boş at olmadığını düşünüyorum, ben başa aldım.

SIRIUS ME tabii ki ev sahibi avantajlı ve iyi bir tay. 2-1 yazma taraftarıyım.

VENENO profesyonel sağlam kuponlarda kapalısı için..




1.ALTILI GENİŞ ŞABLONUM:


1.AYAK: 2,3,8,11,7,10

2.AYAK: 2,1,3

3.AYAK: 11,10,3,4,1,5,6,2,8,7

4.AYAK: 2,8,3,11,4,5

5.AYAK: 11

6.AYAK: 2,6,8




1.ALTILI ŞABLONUM:


1.AYAK: 2,8,3,11,7,10

2.AYAK: 2,1

3.AYAK: 11,10,3,4,1,5,6,2,8,7

4.AYAK: 2,8,3,11,4,5

5.AYAK: 11

6.AYAK: 2,6





****************************



İlk ayak çok zor bir koşu..

KING ZELAY sürekli ara vererek koşuyor, ciddi sorunları olmasa, son yarış görüntüsüne ve hazırlanış biçimine göre bu sıkletiyle tek yazmalıyız ancak acılarının nüksetme durumu olduğundan güvenemiyorum.

Yarışta ciddi bir tempo olmaması da burada işleri karmaşık hale getiriyor.

Bu aralar bir iki at eleyince yatıyoruz ama yattıktan sonra dışarıda at bırakma demek kolay, öncesinde böyle yarışları kapasak finalde bu tutarı nasıl yatıralım Berkay oluyor..

Bütçeden dolayı bir iki at eksilteceğim.





İkinci ayakta FELHAN GÜLÜ 'nü tek yazmayı çok düşündüm.. Önde benim analizime göre rahat kalması lazım. Kumda da sorun yaşamaması gerek orijin olarak.. Ancak ne olursa olsun yarış adrenaliyle kuma ilk kez adım atan atlar bazen güçlerini sergileyemiyorlar.. En azından o pistte bir yarış koşmuş olmalı mantığı taşıyorum, o yüzden tekten son anda kaçındım.

ŞAHİN MELTEM'in son yarışı güzeldi.

FIRTINA BİÇEN'in kum pist performansı bu gruba yetiyor.

İlk kez koşacak YİĞİT NUR 'un provası güzeldi, yeter ki iyi çıksın, ters koşar.

Orijinleri ve fena olmayan hazırlıklarıyla dikkat çeken LOKUM HÜKA ile ÖZYÜREK diğer şanslılar..






Üçüncü ayakta banko olarak önereceğim isim 11 FOTOROMAN olacak.

Yeterince yarış gören safkanın bu pistte en dışarıdan yaptğı harika sprintle kazandığı yarışları hatırlarız.

Her hafta koşan ve değişken performanslar sergileyen bu safkanların yanında 52 kg sıkletle yarışacak olmak ve aynı zamanda grubun en net sprinteri olmak bence 1-0 önde başlatıyor.

İki yarış önceki 4.lüğüne göre zaten burada bu kadar geri planda kalması anlamsız.

DEMİR NİHAT'ı önde sıkıştıracak KÜLÜNÇ ve erken tempoya girecek başka atlar da varken FOTOROMAN'dan düzgün aksiyonlarla net bir sprint bekliyorum, bankomdur..


İkinci altılıda başka bir bankom olduğu için geniş oynayacaklar için yanına sadece önde rahat kalırsa diye 8 DEMİR NİHAT'ı yazacağım.








Dördüncü ayakta CANENCAN bu yarışa harika hazırlanmış, uyumlu aprantisi hele de liderlik hamlesinde bulunursa ben kazanmasını bekliyorum.

En ciddi rakibi COLOUR OF LIGHT tabii ki.. Son yarışını kenter kazanan safkan sonrasında ayakta topallık ve ödem raporuyla yarıştan çıkmıştı.. 800 işi güzel olunca problem kalmadı deyip deklare olmuş ama bilemiyoruz ne gibi sıkıntılarla uğraştığını.. Zaten bu at sıkıntılı olmasa buralarda işi yok. Ecza deposu sayesinde uygun grupta kazanabilir.

8 LITTLE JOE'den çok ters bir yarış bekliyorum, son yarışında kendini gösterdi, İzmir'i çok iyidir. Özellikle de idmanına bayıldım.

Ben ilk altılıda daha çok tuttuğum bu üç isimle geçmeye çalıştım, ikincide MUĞLALI ADNAN, RED STORM ve F THIRTY FIVE da yazarsak sorun yaşamayız..








Beşinci ayakta bankom 1 İLDA SULTAN olacak..

Aslında hiç beğendiğim bir at değil ama gruba bakıyorum, bundan daha güzel şartlar bulamaz.

Önde rahat kalacak ve koşan atların start ve adaptasyon problemleri var.

İLDA son metrelerde duracak gibi gözükecek ama bence hiçbir sprint gelmeyeceği için ayakta kalacak, bankomdur..


Çekindiğim tek at 9 PARATAY..







Son ayakta ise 3 SUPERTRAMP ve diğerleri diyebilirim..

Evet kilo artıyor, grup biraz daha sertleşiyor ama hiç normal bir şekilde kazanmadı.. Lehine gidişatta ben bir kez daha kazanma ihtimalini yüksek görmekteyim.

VİTE VİTE iyi hazırlanmış, nefes yapmazsa en ciddi rakibi.

Tam 1200 atları olan MAGIC BANK ile QUEEN ALYA bu grupta ihmale gelmezler.

Bir de STAR OF RÜZGAR'ı yazınca sanırım beş ata alırız..

LAST FORCE'den çekiniyorum ama biraz geri gitti diye eledim..







2.ALTILI GENİŞ ŞABLONUM:


1.AYAK: 11,10,3,4,1,5,6,2,8

2.AYAK: 2,8,3,11,4,5

3.AYAK: 11,8

4.AYAK: 2,6,8,3,1,5

5.AYAK: 1

6.AYAK: 3,2,5,4,7




2.ALTILI ŞABLONUM:


1.AYAK: 11,10,3,4,1,5,6,2,8

2.AYAK: 2,8,3,11,4,5

3.AYAK: 11

4.AYAK: 2,6,8,,3,1

5.AYAK: 1

6.AYAK: 3,2,5,4,7

Yorumlar

Kullanıcı Avatarı
Serhun Ö*** - 21 Haz 2026, 21:56

Berkay bey yine olumsuz konuşuyorsun diyeceksin fakat bence bu ilk altılılarda yorumsuz şablon paylaştınız zaman olmuyor.bugün 2. Koşu tek olarak agfye gitmek isteyenler olmuştur.sizin tekiniz 11 fotormandı.ikinci altılı da yorumda rakip verdiniz ve o at geldi.ben vahşi kraliçeyide ekleyerek 5 te kaldım nasip değilmiş ama yorumlarınız değerli oluyor gerekiyor ise her şehirde tek altılıya odaklanalım zaten bir çok insan bütçe açısından sıkıntı yaşıyor biliyorsunuz sizde.iyi akşamlar

Kullanıcı Avatarı
Selçuk B*** - 21 Haz 2026, 20:30

Demirnihatı ilk altılı başlamadan 2 atta verseniz ben bulmuştum ilk altılıyı

Kullanıcı Avatarı
Direnç B*** K*** - 21 Haz 2026, 18:18

Şirinyerde kurnazlar felhangulune oyunlar oynuyor

Kullanıcı Avatarı
ertan a*** - 21 Haz 2026, 20:16

Bu platformda kurnaz lara ihtiyacımız yok, bizim profesyonel yorumcumuz Berkay bize yeter

Kullanıcı Avatarı
Enes P*** - 21 Haz 2026, 17:14

Bugün izmire 7.li plasede şansımı zorlayayım

👁️