İZMİR TAHMİNLERİM - 20 HAZİRAN

İZMİR TAHMİNLERİM - 20 HAZİRAN


İzmir ilk altılısında bugün genel olarak yapmadığım bir şeyi yapacağım, üç adet seç beğen al kuponu vereceğim.

Bunların da tamamı normalde verdiğim geniş oyun tutarını geçmeyecek bütçelerde olacak.

Bunu neden yaptığıma gelince, tek adaylarımın hepsine güveniyorum, olur da birden fazlası gelirse misli olsun veya en kötü bir tanesi tutsun mantığı..

Tabi bunun üçünü birden yatıramayacak olanlar aralarından kendilerine daha mantıklı gelen bir tanesini seçebilirler.





KAŞEMUM KARA : Önceki yarışında CANMETE - MUZATCAN gibi daha iyi atlar yanında pist de ıslakken kötü koşmuş ama grup sertmiş.

Son yarışında ise çok net bir galibiyet elde eden safkan bugün önüne SAĞLAMCAN ve FERMAN YAZAR'ı alıp ÇAĞDAŞ'la beraber 3.lükte gidecek.

Eğer İzmir kumunu hiç yapamazsa diye temkinli kalsam da şu an bu grupta formunu en beğendiğim isim KAŞEMUM KARA'dır.

Gelmezse de önce geriden BER KEMAL, sonra ön grup arkası gidecek ÇAĞDAŞ, en son önde FERMAN'dan etkilenmezse diye SAĞLAMCAN yazdım.

Dileyen TÜRKAN ve FERMAN da yazabilir ama S.Akşın'la TÜRKAN olmuyor..

FERMAN ise SAĞLAMCAN'ı atla diren nasıl olacak bu formuyla bilemedim.. Bir Gkr işi çözemez diye düşünüyorum.







PAŞOT : Haftalar öncesinden duyulan tayın provasını izledim, gayet güzeldi.

Ekip işinin ehlibir ekip, bundan da ziyade grupta iyi ve hazır diyebileceğim bir tane bile tay tok.

Sabah açılışta % 6 idi ama manipülasyon işe yaramadı, zaten atın oranını 2.20 açtılar, saniyeler içinde de 1.80'e düştü, sonra daha da düştü mü bilmiyprum.

Tabi sonuçta tay yarışıdır, bu tekten kaçınana saygı duyarım ama bu tay çıkıp uzak çekerse şaşırmayalım, ilk banko adayımdır.

Rakipleri ise MÖSYÖ DENİZ ve LADY ECRİN başta, sonra favoriler RULER MAN ve EMPEROR olabilir.






ALTIN DERYA: Aslında AMANKIZIM olmasa İzmir programında en güvendiğim isim olur ama AMANKIZIM'ı çok da dert etmemek gerekebilir.

ALTIN DERYA kumda iyi bir at, ilk yarışında aldı ve direndi, sonra da ASALETLİ ÇOCUK ve ŞÖHRET HANIM gibi çok iyi atlara bir şey yapamazdı.

Bugün İzmir'in daha vasat kısraklarıyla yarışacak, zaten buradaki favori LATİFE'yi sentetikte dezavantajlı gidişata rağmen geçmişti.

Hele de bugün AMANKIZIM'a numara vermezse bence sabaha kadar koşsalar bu ata hakim olamazlar.

Soru işaretiyle yaklaşabileceğimiz tek durum tıpkı ilk koşudaki KAŞEMUMKARA gibi ilk İzmir'i ve önde AMANKIZIM'la didişme ihtimali olabilir.

Rakip yazacaklar LATİFE, TEKSEVDAM ve BİBAHANIM düşünebilirler..






1.ALTILI ŞABLONUM: (1)


1.AYAK: 5,6,1,3

2.AYAK: 4

3.AYAK: 1,3,7,2

4.AYAK: 7,11,6,2,4,8,9,10,3,1

5.AYAK: 4

6.AYAK: 6,4,2,5,1,8




1.ALTILI ŞABLONUM: (2)


1.AYAK: 5,6,1,3

2.AYAK: 4,3,7,6,2

3.AYAK: 1

4.AYAK: 7,11,6,2,4,8,9,10,3,1

5.AYAK: 4

6.AYAK: 6,4,2,5,1,8





1.ALTILI ŞABLONUM: (3)


1.AYAK: 5,6,1,3

2.AYAK: 4,3,7,6,2

3.AYAK: 1,3,7,2

4.AYAK: 7,11,6,2,4,8,9,10,3,1

5.AYAK: 4

6.AYAK: 6




***********************************************






MY LITTLE BOY : İzmir programında bugün birçok adayım var ama şüpheyle yaklaşmadığım, yanına at yazmayı düşünmediğim tek bir at vardı o da MY LITTLE BOY..

Ankara'da TOM RAIDER gibi bir ata yapacak bir şeyi yoktu, bugün Kv atlarıyla çarpıştı TOM RAIDER..

Geçişlere bakıyorum, MY LITTLE BOY ayarında İzmir'de bir tay göremiyorum.

Y.Gökçe'nin de liderlik bırakmama huyunu çok seviyorum, bu atla iyi başlayıp bence arkasına bile bakmadan kaçmalı.

Ben bu atın geçiliri olmadığını düşünüyorum, bankomdur..






ÖNDERBEYİM : Son yarışında Mir Bilgin bence biraz kontrolsüz kaçırmış, bu yüzden durmuş.. Tabi MOĞOL gibi bir atın erkenden istemesi de tempo kaybetmesine neden olmuş olabilir.

Açıkçası bu grupta MOĞOL gibi tempoları erken yükseltecek bir isim göremiyorum, Nevzat bence çok daha iyi ayarlayacaktır tempoyu.

Biraz bile kısaltırsa bu atı yakalamaları çok mümkün olmayabilir.

Yine de şunu söyleyeyim, PAŞOT ve ALTIN DERYA'ya göre güvenim biraz daha az, özünde 1400-1600 atı olduğunu, uygun gruplardan dolayı uzunda da koşup kazanabildiğini düşünüyorum.

Rakipleri önce DANCE OF WIND ve FROST CAT, sonra ise FEARLESS DRAGON - BOB VALDES ve YEĞENİM NEHİR diyeceğim..










ZENITH SKY : İzmir'de bugün MY LITTLE BOY ana bankomuz, ikinci banko konusunda da ya ÖNDERBEYİM'i ya da ZENIH SKY'i tercih etmeliyiz.

Bence ZENITH SKY son yarışına göre bunlara geçilmiyor.

Çok daha üst grupta diri bir 3.lük elde eden safkan için gidişat da rakipler de çok uygun.

Ben günün en güvenilir bir diğer atı olduğunu düşünüyorum, bankomdur.







EL HAT: Bu grupta beğenerek ve tutarak yazacağım tek isim..

Son yarışına göre bunları geçmesi gerek.. Ancak 20 atlı dişi yarışı. Bunca aday varken bu atla riske gerek var mı kestiremedim.

Beklediğim yarışı yapamazsa çok atın şansı var, sıralamam şablonumda olacak..






2.ALTILI GENİŞ ŞABLONUM:


1.AYAK: 7,11,6,2,4,8,9,10,3,1

2.AYAK: 4

3.AYAK: 6,4,2,5,1,8

4.AYAK: 1,3,6,2

5.AYAK: 4

6.AYAK: 13,6,7,9,11,14,16,12,1,2,3,10,19



2.ALTILI ŞABLONUM:


1.AYAK: 7,11,6,2,4,8,9,10

2.AYAK: 4

3.AYAK: 6,4,2,,,5,1,8

4.AYAK: 1,3,6

5.AYAK: 4

6.AYAK: 13,6,7,9,11,14,16,12,1,2,3

Yorumlar

Kullanıcı Avatarı
ÖZGÜR I*** A*** - 20 Haz 2026, 15:16

berkayim emeğine saglik 2 tay yarişi ve 2si Yigitcan , sanirim en güvendigin Litte boy Birde çok at yazdıgımız yerlerde bazen aceleye geliyor ne yazdiysan yatiriyoruz ama 1 at disarida kalip kupon kayip oluyor , Bu bakimdan H desek daha mantikli gibi geliyor bana , amaç kazanmak , bol şanslarimiz olsun

👁️