İSTANBUL TAHMİNLERİM - 19 HAZİRAN

İSTANBUL TAHMİNLERİM - 19 HAZİRAN



İstanbul ilk altılısına da denk gelen toplamda dört tane banko adayım var.

Bunlardan ilki de ilk koşuda, bu isim LAND OF LEGENDS..

Çok uygun bir grup ve lehine gidişat yakalamış, yaşça büyük rakipleri var ve bomboş sıkleti bulunuyor.

Müslüm böyle atlara hatasız biniyor, dolayısıyla LAND OF LEGENDS yanına at yazmamalıyız, bankomdur.




İkinci koşu bir satış koşusu, her türlü sonuca açık olmak gerekir. Biraz görünen atlar olsa da ben şansı biraz bile bulunan her atı yazarak sürpriz aradım.





1.ALTILI GENİŞ ŞABLONUM:


1.AYAK: 6

2.AYAK: 5,3,8,6,4,12,7,2

3.AYAK: 6,5,3,4

4.AYAK: 2,1,5,7,9,8,6,4,3

5.AYAK: 8,1,2,5

6.AYAK: 2,8,4




1.ALTILI ŞABLONUM:


1.AYAK: 6

3.AYAK: 5,3,8,6,4,12,7,2

3.AYAK: 6

4.AYAK: 2,1,5,7,9,8,6,4,3

5.AYAK: 8,1,2,5

6.AYAK: 2,8,4



1.ALTILI EKONOMİK ŞABLONUM:


1.AYAK: 6

2.AYAK: 5,3,8,6,4,12,7,2

3.AYAK: 6

4.AYAK: 2,1,5,7,9,8,6,4,3

5.AYAK: 8,1,2,5

6.AYAK: 2




1.ALTILI MİSLİ ŞABLONUM:


1.AYAK: 6

2.AYAK: 5,3,8,6,4,12,7,2

3.AYAK: 6

4.AYAK: 2,1,5,7,9,8,6,4,3

5.AYAK: 8

6.AYAK: 2





****************************************





HİDAN : Günün en güvendiğim isimlerinden olduğunu söyleyebilirim.. Önceki 1000 metre yarışında YAKARI biraz rahat kalınca onu kötü yerlerde kalmasına rağmen yakalayamadı ama bence kazanandan daha değerli bir performanstı.. Sonraki yarışında takıları sökülen safkan için mesafe biraz uzundu, sabırla bekledi, kapandı ve belki de Abiş'in en kötü performanslarından birine rağmen yine diri bir 4.lük elde etti.

Bugün tekrardan mesafesine dönen safkan için Abiş aynı hatayı yapmayacaktır ve huyunu suyunu iyice çözdüğü bu safkanla bence milimetrik ayarlayıp fotoyu önde geçen olacaktır.

HİDAN bankom..







WHITEWALKERS : Çıkan atlar sonrası, aradan gelenler, ilk kez koşanlar, starttan geç çıkanlar derken şöyle bir bakınca kabak gibi sırıtan bir tay olarak karşımızda WHITEWALKERS..

İlk yarışında çok hazır bir taya çarpıldı ama fotoyu geçerken çok diriydi ve fazla maiden kalmayacağını gösterdi.

Açıkçası fazlasıyla sırıtıyor, HİDAN'la 1100 metrede risk almak istemeyenler, cazip bir ikramiyeyle işi olmayan, tutturayım da ne verirse versin diyenler WHITEWALKERS'i tek bırakabilirler.

Rakip noktasında ise ilk startı ama çok hazır olan BLACK SOVERIGN, önde rahat kalabilecek GOLDEN CHAMPION ve sonlarda uçarak gelebilecek PYROHAN düşünebilirsiniz..






SPLENDID : Günün en mantıklı tek adaylarından biri de kesinlikle SPLENDID..

Dün Kocaeli'de GÜNDÜZDÜŞÜ kabak gibi önde boş kalıyordu, üzerine giderler diye kaçındık, kimse gitmedi ve rahat yarış yaptı.

SPLENDID için soru işaretim önde bu kadar rahat kalacağı belliyken erken bir baskı bu at için bir çuval inciri berbat eder..

Öte yandan burada o baskıyı kim yapacak diye bakıyorum, intihara kalkışacak bir at olmadığını görüyorum.

Dolayısıyla Tolga çok iyi tanıdığı bu safkanla tempoyu iyi ayarlayıp bence her yerde direnecektir.

Rakipleri ise tek yarış görmesi yetecek mi emin olamasam da VISENYA, sonra da sağlık durumundan şüphe etsem de kalitesiyle N.TONKS olacaktır.







Beşinci ayakta KATI YÜREKLİ kazanış şekliyle beğenimi kazanmadı ama bu tay gelişime açık ve biraz ata göre koşmakta..

HÜKÜMLÜ önde daha rahat kalacak gibi gözüküyor, geçen sefer Ankara'da çok baskı görmüştü, yakalanmayabilir.

KORGÜN ise özel bir ata saldırdı, çim yarışı daha iyiydi ve bu da KATI YÜREKLİ gibi sürekli gelişim gösterecek.

Bu üçü daha önde olsa da MY EAGLE enteresan bir güce sahip, bulundurmaktan yanayım.

Bir de KABALBEYİ var, ilk yarışında KORGÜN'le beraber koşmuştu, ikisi de aksilikler yaşadı ve dip dibe bitirdiler, aralarında en azından bu kadar agf farkı varken KABALBEYİ'ni de yazmak gerek diye düşündüm..








Son ayak zor bir yarış, ALATTİN'i düzelttiler mi yoksa birtakım takviyelerle acılarını hissetmeyip tesadüfi bir yarış mı yaptı bugün bilebiliriz.. Düzelttilerse bunları geçer..

ELLİYEDİ yarışlar gördü, bu at da iyiyken bunları rahat bile geçebilecek kapasiteye sahip.. Tuta tuta gelebilir, dikkat.

BENDENİZ starttan çıkacak mı ya da oturacak mı bunu asla bilemeyiz.. Ali ile genelde çıkıyor, idmanında iyi olan safkandan ters yarış gelebilir.

TARÇINKIZ ve EMİRENES'in İstanbul'da kazanmışlıkları var, formlarıyla yazalım.

NERGİZLİ sorunlarla uğraşıyor belli ama bir yere kadar kolay gelebilir.

NUSRAT ETKİSİ'ni de önceki 4.lüğü hatrına bulundurdum.

Hepsiyle alakalı birtakım soru işaretleri var gibi gözüküyor evet ama bir tanesi eksik koşmasa dahi yetiyor, yedi atla rahat geçmemiz gerek..






2.ALTILI GENİŞ ŞABLONUM:


1.AYAK: 6

2.AYAK: 2,1,5,7,9,8,6,4

3.AYAK: 8,1,2,5

4.AYAK: 2,8,4

5.AYAK: 3,8,1,2,5

6.AYAK: 4,7,5,1,2,11,12




2.ALTILI ŞABLONUM:


1.AYAK: 6

2.AYAK: 2,1,5,7,9,8,6,4,3

3.AYAK: 8,1,2,5

4.AYAK: 2

5.AYAK: 3,8,1,2,5

6.AYAK: 4,7,5,1,2,11,12





2.ALTILI EKONOMİK ŞABLONUM:


1.AYAK: 6

2.AYAK: 2,1,5,7,9,8,6,4,3

3.AYAK: 8

4.AYAK: 2

5.AYAK: 3,8,1,2,5

6.AYAK: 4,7,5,1,2,11,12




Not: İkinci altılıda kalemi HİDAN'a kırdım.. Tabi siz SPLENDID ve WHITEWALKERS'i de düşünebilirsiniz, HİDAN'ın rakipleri zaten 3-4-5 oluyor.

HİDAN madem ikincide kalem kırdığın isim, peki İlk altılıda neden rakiplerini yazdın' diye soracak olursanız, LAND OF LEGENDS bu dört banko adayı arasında en güvendiğim isim olduğu için diye cevaplayabilirim.



Not2: Beşinci koşuyla alakalı yorumum olmayacak, günün en zor ve analiz edilmesi mümkün olmayan koşusu..


Yorumlar

Kullanıcı Avatarı
Selçuk B*** - 20 Haz 2026, 11:10

Tebrikler Berkay Bey. Mükemmel kurgu

Kullanıcı Avatarı
MURAT T*** - 19 Haz 2026, 23:50

Tebrikler şansın açılacak umarım daha büyüklerini bulacaksın.

Kullanıcı Avatarı
Serhun Ö*** - 19 Haz 2026, 23:42

Tutunca oyun ne kadar kolay oluyor sarılardan hesaplayınca 450 tl ye bile bulunuyor 😀

Kullanıcı Avatarı
Ali K*** - 19 Haz 2026, 23:26

Tebrikler..

Kullanıcı Avatarı
Recep Y*** - 19 Haz 2026, 23:23

Büyüksün Berkay altılı içerde teşekkürler ediyorum

Kullanıcı Avatarı
Metin A*** - 19 Haz 2026, 22:53

Emeğinize yüreğinize sağlık Tebrikler Berkay bey.

Kullanıcı Avatarı
Zafer d*** - 19 Haz 2026, 22:13

Tebrikleri 👏🏻👏🏻

Kullanıcı Avatarı
Recep D*** - 19 Haz 2026, 22:07

TEBRİKLER KRAL BULANLARA DAİM OLSUN

Kullanıcı Avatarı
Gökhan a*** - 19 Haz 2026, 21:56

Tebrik ediyorum emeğine saglik

Kullanıcı Avatarı
Haluk ö*** - 19 Haz 2026, 21:54

Oh be kırdın şu talihsizliği kara bulutlar dağılsın gelsin yüksek ikramiyeli kuponlar.Kral bence bu güzel bir başlangıç oldu yakın zamanda milyon kupon gelir diye düşünüyorum.Kısmet tabi herşeyin hayırlısı.Şansın daim olsun kardeşim.

Kullanıcı Avatarı
İSMAIL A*** - 19 Haz 2026, 21:53

Tebrik ediyorum Berkay kardeşim...👏👏fazla söze gerek yok..durmak yok yola devam..💸💸

Kullanıcı Avatarı
Tuncay T*** - 19 Haz 2026, 21:43

Tebrikler kardeşim, kolay gelsin.

Kullanıcı Avatarı
Gökhan S*** - 19 Haz 2026, 21:40

Yakında büyük yolda demiştim açılışı yaptınmı devamı gelir demiştim şanssızlığını kırdın artık seni tutamazlar berkay emeğine sağlık kral her zaman kraldır.

Kullanıcı Avatarı
Enes P*** - 19 Haz 2026, 21:39

Normal şablaona gittim bütçe nedeniyle. :-((( Tebrik ederim berkay kardeşim.

Kullanıcı Avatarı
B.Mustafa Ö*** - 19 Haz 2026, 21:39

Tebrik ederim kardeşim

Kullanıcı Avatarı
Barlas S*** - 19 Haz 2026, 21:38

Tebrikler doktor nefis oyundu..tabutta röveşata..kutumuzda büyük hissediyoruz...

Kullanıcı Avatarı
Faruk k*** - 19 Haz 2026, 21:28

Müthiş tahminler,son patlarsa buralar yıkılır,tebrikler kardeşim

Kullanıcı Avatarı
Mehmet G*** - 19 Haz 2026, 21:19

Kardeşim emeğine sağlık. İnşallah devamı gelir

Kullanıcı Avatarı
Sallllll - 19 Haz 2026, 21:09

2.şablonu oynadım .muhtemelen 100-150 bin arası bir para verecek ama selendi yattım.

Kullanıcı Avatarı
Serhun Ö*** - 19 Haz 2026, 21:07

Ben yattım geniş oyun gidiyor inşallah tutsun da Berkay bey zincirlerini kırsın morali yerine gelsin grupta oyunu giden arkadaşlara da bol şanslar umarım güzel bir ikramiye olur

Kullanıcı Avatarı
Emirhan S*** - 19 Haz 2026, 19:06

keşke direkt hidana gitseydik bu kadar inanmışken, tek rakibine geçildi land of

Kullanıcı Avatarı
ŞÜKRÜ K*** - 19 Haz 2026, 18:59

Kafada 3 kazanır ama

Kullanıcı Avatarı
Akın - 19 Haz 2026, 17:09

Emeğine sağlık,bol şanslar....

👁️